Alla inlägg under juli 2012

Av Alice Andersson - 31 juli 2012 17:32

Hej!

Om en halv timme kommer Amanda och vi kommer ha as kul!! Det kommer komma bilder antingen  idag eller imon men det kommer iaf :)

 

 

Kram: Alice <3

Av Alice Andersson - 31 juli 2012 12:50

Hej!

Nu har jag laddat ut en del bilder från Kålmården:) Jag kanske laddar upp fler:)

 

Detta är då skylten som är över ingången 

 

 

Här är en davidshjort tror jag att det hette:)  

En struts  

Nått djur som jag inte vet vad det heter:)

Ett till sånt djur    

En tiger  

En tiger till  

Några lejon  


några lejon till  

och enu mer lejon      

en björn  

en get typ  

Fler getter  

Och nån slags lama  

Giraffer

En giraff till    

Två strutsar  

nått annat djur  

Björnar  

en schimpans   

Zebra  

Vet ej vad det är för djur  

Typ nån slags åsna eller nått  

Kamaler

Kamaler    

Jag rider på en kamel :)  

Min syster rider på en kamel (Agnes)  Så det var lite bilder jag har några videor jag har tänkt lägga upp oxå men vi får se när det blir men snart blir det enu fler bilder ör jag ska till astrid lindgrens värld med Agnes och min bästaste kompis/syster  och hennes syster:)

 

 

Kram: Alice :)


Av Alice Andersson - 29 juli 2012 09:47

Hej!

Nu är jag på semester:) Men i mån äker vi hem :( Första dagen var vi på kålmåden asså  i  fredags och i går var vi oxå på kålmården och jag har tagit hur mänga kort som helst runt 500 och mer kmmer det bli :P Idag ska vi gå påp det där aqvariumet som är utanför kålmården och så ska vi till ett glasscafé som gör galet stora glassar :) och imon ska vi oxå göra nått fast jag vet inte riktigt vad :) Jag ska lägga in ganska många bilder sen när jag kommer hem:) Ha det gött <3



KRAM: Alice <3

Av Alice Andersson - 27 juli 2012 06:41

Hej!!
Nu sitter jag i bilen på väg till KÅLMÅRDEN!!!!!!!!!!!!! jippi;)

Av Alice Andersson - 26 juli 2012 21:24

Hej!

Jag har sovit över hos Hilda och då tog vi massa kort som jag tänkte visa men jag visar inte alla för det är så sjukt många:)

 

 

Här är badplatsen där vi badade:)

 

Och här är min och Hildas skola :)  

Och här är hilda<3  

Och här är jag;)'

 

Och här är oxå jag :P  

Och så spelade jag och Hilda monopol:)

Och så åt vi lite popcorn och bacon snacks m.m:)    

Det var lite bilder det kommer kanske mer senare:)

 

 

Kram: Alice<3

Av Alice Andersson - 26 juli 2012 08:44

Hej!
jag är hos Hilda nu i deras stuga. Hilda ligger en liten bit ifrån mig och hon snarkar som en liten gris:D
jag ska lägga ut bilder och så:)


kram:Alice<3

Av Alice Andersson - 25 juli 2012 09:57

Hej!
idag ska jag till hilda och vi ska till vårt "hemliga" ställe det är jätte fint där och så ska vi bada i klokesjön:) Det kommer bli jätte kul jag ska ta med kameran och ta lite kort som jag lägger in sen:)

Kram:Alice<3

Av Alice Andersson - 24 juli 2012 21:42

Hej!

det är då jag som är alice och i min blogg står det om allt typ jag kommer att lägga ut lite video-inlägg :)

 

Kram: Alice <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! I min blogg kommer det stå om allt så kolla gärna igenom den och jag är 12 år som gillar hästar m.m jag har ridit i 6 år så det kommer stå en del om när jsg hsr ridit m.m men även video inlägg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards